Saturday, January 4, 2014

Bunting dan sticker murah.

Minggu ni memang busy memanjang kena hantar kad, kena buat door gift, kena design banner segala.
Semalam dengan penat keluar hantar kad seharian, balik rumah rehat kejap malam ambik borang kahwin pula.
Dah balik nak kat pukul 12 tengok cerita hantu Minyak Dagu then dah habis tu sambung design banner.
Photoshop pulak meragam terpaksa guna illustrator.
Then hari ni dah kena bangun awal sebab nak hantar design banner untuk printing.
Sebenarnya kedai tu pemilik dia Mr Wong cousin mak aku merangkap bestfriend dia masa sekolah.
So dapat murah sikit lah sekaki dalam berapa ringgit je.
Nama kedai dia Iklan Top Art.
Aku buat yang jenis stand, sebab yang gantung too mainstream.
Dulu aku buat sticker aku kat situ juga. Dia kira berapa sen je satu.


Lebih kurang yang macam aku design tapi ni sticker.
Aku lekat macam ni je simple.


So tak perlulah berhabis sebab ni door gift untuk nikah je aku buat dalam 100pieces.
Aku perlukan rehat yang secukupnya sebab lepas hantar design ni aku terus pergi hantar kad lagi.
Balik rehat kejap hantar kad lagi. Pfft. Penat.
Okay lah tunggu next post.

Door gift vip.

Bye.



No comments:

Post a Comment