Sunday, January 12, 2014

YTBC

Okay hari ni aku nak cerita tempat aku beli door gift VIP.
Mula2 ingat nak beli tin yang ada bentuk2 warna warni tu, tapi bila fikir nak bawak balik Sabah macam susah, so aku tukar.
Aku jalan2 hari tu then singgah kat 1 kedai barangan perkahwinan dekat jugak dengan rumah aku.
Niat aku nak tengok je dulu.
Tapi dah kena bagi green Light untuk beli so beli.
Kedai dia nama YTBC berdekatan car wash.
Antara benda yang aku beli :


Ini adalah pen. Ini bukan pilihan aku.
Harganya sebatang RM1.40 termasuk kotak tu.
Aku beli 80 pieces.


Ini aku yang pilih, dua warna. Purple dan Light blue.
Ni botol 4 segi. 
Harga dia RM 1.60 sebijik dengan hiasan dan benda di dalam tu.
Aku beli 120 pieces.


Ni yang warna biru nye pun.
Okay itu saja untuk kali ni.
See u when i see u. Hee.

Bye.

No comments:

Post a Comment