Saturday, January 1, 2011

01.01.11

selamat tahun baru uolls.
meriah tak tahun ni?
sambut kat mana tu??
havoc kababoom kah?
jangan melebih2 sudah lah ye.
yang penting selamat dunia akhirat.
amboii.
haha. lama tak jumpa dah setahun dah kan.
aku tak suka berazam so tak ada azam tahun baru.
anyway malam ini aku akan balik kl.
huk huk huk.
selamat tinggal sabah.
owh ya. dah lama aku tak bercerita tentang kekasih hati.
sabar sayang bukan i tak ingat u, tapi i tak suka la nak over menunjuk kat orang yang i ni ada orang tersayang macam kebanyakan blogger lain ituu.
yang penting i tau u sayang i i sayang u sudah cukup kan kan.
nanti kita jumpa k?
ok lah lepas ni aku yakin aku akan jarang update.
so take care tau uolls.
kalau rindu mak jom lah turun shah alam.

hahaha
mood : bercelaru

hello?? 2011. apa khabar? selamat berkenalan lah ye.
Bye.

No comments:

Post a Comment