Monday, August 4, 2014

Tiada Idea.

Aku tak ada idea nak tulis apa walaupun sebenarnya banyak lagi tajuk aku dah draft yang tak tulis. Memandangkan dah berikrar sehari 1 post ( kalau bertahan lama ) makanya kenalah jugak tulis something. So nak bercerita pasal apanya pun.

Nak dipenghujung first trimester ni aku rasa paling mencabar jugak lah sebabnya masa ni lah aku mula rasa mual-mual dan loya yang tak tahu cara hilangkan. Kadang-kadang aku makan kismis hilang kejap tapi tak tahu nak mentekedarah berapa kotak pulak nak bagi hilang rasa tu.

Kadang-kadang makan Skittles sebab dia kecil-kecil so banyak lah kan lambat sikit habis, pun dah habis so nak makan lagi kang kencing manis. Kalau nak tahan tu macam tak berapa mampu. Kadang-kadang memang kuat sangat rasa itu sampai dah rasa kat tekak muntah itu tapi dia degil untuk keluar.

Kalau membuang air pulak memang ada lagi tapi tak teruk sangat. Malam memang akan bangun sekali tak kisah la pukul 2 ke 3 ke kalau tak pukul 6 tu bangun tapi tangki dah overload. Kat ofis pun ada tapi tahap kekerapan dia 3 kali sehari.

Sebenarnya mood nak buat kerja aku ke laut. Itulah sebabnya. Aku sedang fikirkan minggu depan nak check up buku pink so, macam mana nak amik cuti ke ataupun nak buat private. Kalau amik cuti pergi klinik kerajaan lah jawabnya.'

Nak memaksa diri untuk buat kerja dulu.

Bye.


No comments:

Post a Comment