Tuesday, February 28, 2012

Kemalasan melanda

Aku rasa esok-esoklah baru aku sambung cerita Cinta aku dan Roy tu k?
Walaupun ramai permintaan *perasan* tapi aku macam malas nak taip lah.
Lagipun macam, " hey hari-hari cerita yang sama bersambung-sambung tak thrill lah nak baca".
Okay aku faham jadi bagi mengelakkan kebosanan aku selang seli lah cerita itu.
Tapi untuk pengetahuan korang, tajuk boyfriend 1,2,3,4 itu bukan bermaksud I ni ramai jantan, tidak sama sekali.
Watak dalam cerita itu tetap seorang, Azrul Azmiezie Aziz.
I malas lah nak cerita cinta yang sudah lapuk, yang sudah menjadi sejarah uols.
I cerita yang sedang berlaku sahaja.
Jadi maksud nombor 1,2,3,4 itu adalah part atau bahagian.
Jadi jangan buat spesikulasi nakal tau.

Dekat rumah aku ni semua orang ada laptop, ada 6 buah laptop kecuali adik aku yang kecil itu belum ada.
PC pulak ada 2, termasuk PC aku ada 3.
Patutlah line internet aku selalu lembab-lembab mungkin sebab ramai sangat bukak laptop online.
Eh? Ada kaitan ea? Aku main agak saja tu. Hahaha.
Tapi tetaplah laptop aku paling buruk. *Tetiba*

Okaylah uols jangan lupa like page R boutique dan singgah ke blog aku yang lagi satu http://sufiyasmin.blogspot.com belilah apa yang patut k?

Esok jelah aku sambung cerita percintaan aku tapi I tak janji. Kuikuikui

Me and my mum, ni masa dekat kampung. I memang suka senyum lebar tayang gigi yang cantik itu. Pffft.
Gambar sekadar perhiasan.

Bye.

No comments:

Post a Comment