Sunday, February 26, 2012

Boyfriend

Sakit hati betul dengan si pendek ni.
Pernah tak ada orang tanya apa sebab kita sayang BF kita?
Atau kenapa kita pilih dia?
Kalau tak pernah baik fikir sekarang, kot-kot ada orang tanya nanti taklah tergagap-gagap nak jawab.
Hehehe.
I sayang lite-lite je sebenarnya kat u, jangan perasan tau. U je pilihan yang ada masa tu sebab tu i pilih u. Cuba tanya sekarang mesti i pilih orang lain.
Ah, marah tak marah tak?
Hehe. Marahlah u lagi banyak buat i marah.
Bagi aku kenapa aku pilih dia biarlah rahsia. Ceh jawapan artis sangat.
Aku sayang kat Azrul Azmiezie sebab dulu-dulu masa dia nak mengorat aku dia nampak bersungguh-sungguh.
Kalau ikutkan aku dah ada someone masa itu.
Tapi sebab cinta jarak jauh dan laki tu macam tak tunjuk effort pun nak jumpa aku.
So lama-lama aku macam give up.
Yelah kan kau kata sayang tapi nak jumpa sikit punya payah.
Memanglah laki itu baik, tak marah-marah, banyak mengalah. Matang lah orang cakap.
Tapi siapa yang sanggup bertahan lama gila tak jumpa.
Sepanjang couple tak pernah jumpa. Boleh meletup owhh.
Masa itu aku ada dua pilihan lain.
Satu BF yang baik hati tapi tak pernah jumpa.
Satu scandal yang selalu nak jumpa sampai aku muak okay.
Last-last aku pilih encik BF yang sekarang ni.
Lagipun masa itu aku benggang dengan my ex masa kat Uitm Perak itu, asyik nak call-call aku YM lah IM lah.
Paksa nak jumpa, kononnya dia kat KL tidur rumah kawan dia.
Aku praktical masa itu dekat Ampang, dia repeat.
So sementara nak balik Perak dia singgah KL dulu.
Aku malas nak jumpa.
Iyalah dah tak ada apa nak jumpa lagi buat apa.
Lagipun kau yang curang bukan aku.
Terus jantan itu maki aku cakap aku perempuan jahat lah macam-macam lah suka hati dia.
Sebabnya aku bagi alasan banyak kerja tak boleh nak jumpa.
Pedulilah kau sana terus aku tak layan.
Nantilah aku cerita lebih lanjut tentang macam mana aku boleh terjatuh cinta kepada Mizie a.k.a Roy itu.

Tungguuuuuu . . .

Bye.

No comments:

Post a Comment