Thursday, February 23, 2012

Perempuan Gedik.

Okay entry kali ini agak emo.
Sebenarnya aku tidaklah terlalu marah, tapi disebabkan perubahan hormon semasa yang meningkatkan lagi kemarahan dalam hati.
Ecececeh. Ini tipu.
Sebenarnya ini pesanan untuk perempuan murahan gedik dan sebagainya.
Apa lagi yang kau nak dari aku?
Apa pasal kau suka nak masuk campur urusan hidup aku?
Apa lagi yang kau tak puas hati?
Aku ada kacau boyfriend kau ke?
Aku ada rampas hak kau?
Ke aku pernah amik duit kau?
Aku rasa semua di atas aku tak pernah buat.
Tak kisah lah siapa perempuan yang terlibat.
Yang kerjanya memporak-porandakan hidup orang.
Sudah-sudahlah tu.
Kau masih tidak terkesan kah dengan apa yang aku tulis dekat about me tu?
Iya, semua ayat itu untuk kau.
Aku sengaja publickan benda itu.
Dan aku sengaja publickan juga aku punya link2 jadi kau senang nak cari aku.
Untuk kepuasan hati kau.
Kau kan suka sangat nak tau pasal life aku.
Amiklah tengoklah puas-puas hati kau.
Dan aku jugak tau kau baca apa yang aku tulis ini.
Jadi, aku rasa kau tak perlulah nak add aku kat fb guna nama orang lain.
Bienda Kakak ye?
Tak dapat add aku blocked aku.
Lepas itu add pula BF aku.
Tapi jangan risau, aku sudah suruh BF aku blocked kau.
Muahahahaha. *Gelak jahat.
Kau memang tak ada life kan?
Sehari tak tau cerita pasal aku kau boleh meroyan ea?
Aku tau banyak lagi yang menyamar FB kat friend list aku tapi don't worry yeah kawan2 aku sudah buat cleaning baik punya.
Aku tak tahu lah sama ada kau ni perempuan yang perasan diri hot konon tak nak jilat ludah sendiri tapi terhegeh2 jugak kat BF aku tu ke atau perempuan yang tahap yakin diri rendah takut BF dia aku rampas.
Tak kisahlah mana2 satu yang penting dua2 meroyan.
Entry ini khas untuk kau.
Hayati dan layankan dengan penuh jiwa k?
Nyah kau dari hidup aku.

P/s : Kalau kau sangat tak puas hati dengan aku, apa kata kau jumpa je aku direct. Aku nak sangat tengok macam mana rupa perempuan yang sangat hot dan cantik di dunia itu. Maklumlah aku ni kan tak cantik. Oppss terlebih sudah.

Bye.

No comments:

Post a Comment