Saturday, February 25, 2012

Blocked

Ada tak siapa-siapa yang anda cuba elakkan kat Fb?
Tak kiralah ex anda ke, ex kepada bf/gf anda ke.
Mgkn anda hide dia dari FB anda, unfriend atau mungkin blocked?
Sebab apa?
Anda sakit hati?
Atau malas nak mengingati cerita lama?
Haha. Bagi aku kalau orang itu berusaha cari anda, add anda dan cuba berbaik dengan anda.
Atau mungkin hanya stalked anda setiap hari di FB atau di blog.
Anda patut biarkan dia bermain dengan perasaan sendiri.
Biar dia tahu apa anda buat, paling penting dia tahu anda bahagia bersama dengan orang yang dia impikan?
Bunyi agak kejam?
Nah, i don't think so.
Kalau dia yang melepaskan mestilah dia yang bersalah tak pun dia sudah nekad.
Jadi, kenapa perlu nak stalked kehidupan orang?
Lebih-lebih lagi orang yang kau tak kenal pun.
Apa kes?
Tapi, aku lagi suka dia bermain dengan perasaan sakit hati dia.
Lebih-lebih lagi kalau dia tu pun bukan kategori baik.
Biarkan saja dia stalked blog anda, itu akan dapat menaikkan duit nuffnang anda.
Betul?
Tapi aku blocked terus orang itu sebab aku malas nak tahu life dia.
Lagipun dia banyak menganggu hidup dan kebahagiaan aku.
Kalau nak tengok, tengok saja lah buat apa nak masuk campur jadi batu api.
Kau ingat dengan buat macam itu kau dapat balik apa yang kau nak?
Macam itu?
Eh, kau jugak cakap tak mahu jilat ludah sendiri, so find a life dude.

Jangan lupa like page R boutique at FB

Bye.

No comments:

Post a Comment