Tuesday, February 7, 2012

Pantai


Baru lepas kemas2 almari.
Aku selalu kemas2 almari.
Nak cakap suka tu tak lah sangat.
Dia kena tunggu mood.
Kalau mood elok kemas bersinar-sinar.
Kalau mood tak elok, sampai tak nampak jalan pun ada aku kesah?
Kalau kemas baju aku suka asingkan ikut warna, ikut size, ikut jenis.
Kalau lipat aku pastikan sama rata.
Barulah nampak cantik.
Kalau gantung pun sama yang panjang meleret 1 tempat yang pendek2 satu tempat.
Gigih tak?
Lepas itu asingkan pula.
Aku tak lah selalu sangat kemas tapi kalau nampak bersepah dan tak terkawal aku kemas lah.
Kadang2 dengan almari adik aku sekali aku kemas.
Baju2 yang sudah lusuh, yang tak muat atau dah bosan guna masuk 1 tempat sedekah.
Yang masih lawa2 tapi bosan nak guna jual dekat R boutique.

Bye.

No comments:

Post a Comment