Sunday, July 6, 2014

Kek Kahwin

Aku nak bercerita pasal kek kahwin aku. Aku banyak beli majalah rujukan contoh Inspirasi Pengantin dan Pesona Pengantin, ada jugak yang bukan majalah pengantin tapi edisi bulan tu pasal perkahwinan. So aku banyak buat rujukan. Tapi aku macam tak berasa berkenan dengan typical icing kek yang ada patung tu untuk kek kahwin.

Sebabnya rasa macam tak lain dari yang lain. Haha. So aku selak punya selak berpuluh majalah akhirnya aku buat beberapa pilihan dan lepas bincang dengan mak aku, aku pilih ni. Dia macam cream kek tapi ombre. Niat asal aku nak rainbow kek sebab teringin nak rasa, tapi orang yang buat kek aku tu dia tukar red velvet tak tanya aku. Dan paling best harga dia kira ikut rainbow kek.

Sedih memang sedih tapi fikir dia jiran kan so malas nak gaduh-gaduh. Nasib lah warna dia sebijik cuma tak kemas lah. Aku ingat dia berpengalaman sebab sebelum ni dia buat cupcakes aku memang jadi (hantaran tunang). Tak tahu lah maybe dia ada masalah kot, think positive. Aku tak ada ambil gambar kek aku tapi inilah reference nya. Harga RM390 dua tingkat, 7kg. Okay ke tak?


p/s : Aku dah berjaya pergi Mid Valley tapi casing ipad mini kat Bershka tu dah habis. :(

Bye.

No comments:

Post a Comment