Thursday, July 10, 2014

Novel Pertama & Kedua : Sebenarnya Saya Isteri Dia! dan Jodoh Itu Milik Kita.

December 2012- January 2013.

Dulu masa belajar aku suka pinjam novel kawan aku nama dia Temah. Temah kalau dapat PTPTN akan beli novel. So dia tau lah cerita best yang mana, baru yang mana. Aku masa tu kedekut nak beli novel sebab aku rasa novel ni mahal, baca sekali saja. Tapi memandangkan dah kerja aku rasa macam berbaloi pulak beli novel. Lebih-lebih lagi yang sedang main kat wayang or drama.

Nak dijadikan cerita aku start kumpul novel masa akhir 2012. Aku beli dua novel, bukan aku beli sebenarnya adik aku yang beli guna BR1M dia. Haha. Inilah antara novel pertama aku. Masa tu sebab aku tertengok cerita dia dekat tv dan astro rasa macam best pulak kalau tau jalan cerita dia, so aku paw adik aku. Hehe.

Sebenarmya Saya Isteri Dia.

Jodoh Itu Milik Kita.

Aku tak ingat harga dia tapi dua buku ni aku guna sekeping voucher RM50 saja. Yang buku pertama tu mengenai seorang perempuan terpaksa kahwin dengan adik BF dia sebab dorang dianiaya sampai terlanjur. Yang kedua tu pulak sama jugak cuma perempuan ni diminta kahwin dengan abang BF dia sebab BF dia lari masa hari perkahwinan. Dua pelakon wanita untuk dua cerita sama iaitu Tiz Zaqiah. Nak tahu lebih lanjut kenalah beli. 

Bye.

No comments:

Post a Comment