Wednesday, July 2, 2014

Hadiah kahwin

Siapa yang tak suka hadiah kan (selain duit), termasuklah aku. Haha. Benda awal tanya mak aku lepas sanding banyak tak hadiah. Nampak benau mata hadiah (bunyi mata duitan). Tapi tak banyak pun hadiah aku dapat. Tak sebanyak angpau yang dah dipau mak aku. Sob sob. So ini antara hadiah aku dapat.

1. Frame gambar family.
2. Jam dinding vintage.
3. Periuk.
4. Gelas kaca x 2
5. Cadar.
6. Set mangkuk.

Ini lah antaranya.


Angpau ni yang ada nama aku je aku punya yang tak ada mak aku amik. Sedih mak nak. :( Jangan ditanya mana yang tak ada nama aku tak sempat snap sebabnya mak aku dah simpan dalam guni dia. Memandangkan aku kahwin ngam-ngam CNY hari kedua so banyak lah angpau aku dapat. Sebab family belah mak aku memang chinese semuanya. Keluarga Hiew katanya. Tapi dorang siap cakap ni angpau terakhir sebab dah kahwin. Sentap.


Ini pulak hadiah dari bestfriends aku yang tiga orang tu iaitu blender. Nisa tanya aku nak hadiah apa, pilihan dia ada 3 je Blender, Toaster atau kettle comel. Kalau tak of course mak jemah nak TV plasma 41" sebijik ye dak. Memandangkan aku tak ada blender lagi aku nak blender lah sebab itu lebih penting untuk orang yang rajin masak macam aku. Sila muntah. Haha.

Ini pulak Aunt aku bagi.


Thank you for your presents guys, yang ada nama mahupun tiada. Mak jemah guna semuanya.

Bye.

No comments:

Post a Comment