Thursday, July 3, 2014

Penjagaan Diri - Sunsilk

Sekarang ni shampoo aku guna Sunsilk yang kuning tu. Masa dia baru keluar aku try dan dia suit dengan rambut aku. Tapi bila dah lama-lama aku rasa macam dah tak sesuai sangat sebab dia buat rambut aku more glossy. So kalau nak pakai kena pakai shampoo yang tak ada ready conditioner selang sekali baru pakai shampoo ni.

Aku memang beli satu set. Dari shampoo, conditioner, serum dan hair mask. Masa beli tu dapat free hair treatment Pantene sekali dan dapat shawl hijau Sunsilk. Serum dia memang buat rambut wangi dan rasa lembut. Hair mask pulak aku pakai dua bulan sekali sebab dia buat rambut jadi macam lembab yang lembut gila tu. Cuma hair conditioner je macam tak berkesan sangat. Overall okay.

So lepas dah consume about a year jugak aku macam berkira-kira nak tukar shampoo lah. Maybe tukar shampoo body shop kot. Tak tahu lagi. Paling command pun tukar shampoo sunsilk hijau pulak. Shampoo ni pun dah tinggal hujung nyawa.

p/s : Baju raya dah beli secara online. Kopak den.

Bye.

No comments:

Post a Comment