Monday, February 6, 2012

L.O.V.E

Aku suka dengan ayat ini sweet sangat abang budak ni. Alololo.
Sorrylah kepada peminat aku yang suka baca blog aku ini. *perasan*
(Padahal aku je sorang yang syok sendiri type baca sendiri)
Aku semakin malas updated.
Kalau dulu sehari at least sekali aku post.
Tapi sekarang bukak aja update nye tak.
Busy pun tak.
Aku nak saja update tapi kadang-kadang dah buka new post tapi tak tau nak type apa.
Terhenti di situ.
Kadang-kadang rasa bersalah sendiri.
Setahun ada 365hari tahun ini 366hari tapi updated separuh dari setahun.
Sebab aku kalau boleh nak 1 post sehari. Ala-ala 1 Malaysia gitu. *menyampah*
Mungkin sebab setiap kali cek nuffnang sen-sen saja yang masuk.
Baru ada RM3. *sedih*
Blog syok sendiri memang macam itu.


Tak pelah aku pasrah.
Ni aku nak tunjuk gambar syok sendiri.

dan lagi....

Okay cukup. Nanti mimpi ngeri.
Jangan termuntah sudah.

Good nite.

Bye.

No comments:

Post a Comment