Saturday, January 22, 2011

hampir ke penghujung 21

it's been a while that i'm not updated my blogspot.
i miss you.
tak lama lagi aku akan melangkah ke tangga 22.
wah, macam tak sangka.
tahun ini berjalan dengan tak berapa lancar.
aku ada sedikit stress diawal2 kemasukan ke shah alam.
besides, hubungan aku dengan bf aku agak bahaya.
seperti dua orang yang asing cuba menyesuaikan diri dengan keadaan yang memang tak sesuai.
aku pasrah saja lah apa yang nak berlaku lepas ni.
aku pun tak tau apa lagi yang aku dapat buat.
dia bukan lagi orang yang aku kenal dulu.
tiada lagi kelembutan dalam pertuturannya.
yang ada cuma rungutan dan keluhan.
tiada lagi kesabaran yang terpamer pada perbuatannya.
yang nampak cuma kecelaruan dan tekanan.
aku jadi keliru, di mana lelaki yang berjaya buat aku jatuh cinta suatu ketika dulu.
siapa dia sekarang?
entahlah.

Bye.

No comments:

Post a Comment