Monday, March 28, 2011

aku dan dia

kalau dulu2 aku suka baca blog dia, sebab dia banyak cakap pasal aku dalam tu.
kalau korang baca komform jeles. haha.
tapi sekarang dia da jarang update blog tu.
padahal salu je online. guna bb pula tu.
baru2 ni kami ada ber'sms'.
ini antara perbualannya...

aku :u, bile u nak bertunang?
gemok : hurm. xnak cakap pasal ni.
aku : kenapa pula.
gemok : urm xnak la cakap pasal tu, tapi u sendiri sikit2 ajak shopping, pergi sana sini, suruh i kumpul duit kunun.
aku : aik kenapa cakap macam tu pula?
gemok : u dah kira menganiaya orang tau tak. xbaik tau. lain kali jangan buat macam tu lagi.
aku : "??"
gemok : yelah dulu time i ada duit , sibuk u ajak i shopping sana sini, cuti sana sini.
aku : hurm kalau macam tu i nak cari lain lah orang yang lebih diyakini.
gemok : huh! habis madu sepah dibuang.
aku : (aik patut perempuan cakap macam tu ni laki pula) haha. yela u macam tak pasti. nanti tiba2 je i kena tinggal.
gemok : pasti sudah kemestian, cuma tak tau bilanya.

apa2 lah u ni. macam2. haha

Bye.

No comments:

Post a Comment