Thursday, March 17, 2011

penjagaan muka lagi

oil control by follow me
okay sekarang aku memang berminat dengan penjagaan muka.
aku pun da boleh make up dengan cepat and cara make up yang sesuai.
kira memang berhasil la penat lelah aku selama ini menjaga muka.
haha. sekarang da boleh nampak sikit perbezaan tau.
sebab da tak kering or tak ada bintik2 da.
warna kulit pun da berkurang sikit.
tapi blackhead tak dapat dibantu.
sentiasa ada. menci.
kalau make up tu okay la tapi yang simple2 je la macam socket eye dengan smokey.
ni antara set yang aku pakai dulu.
sekarang pakai lain da.
muka aku bukan jenis yang berminyak tapi saja gatal nak try sebab ni murah okay.
then memang okay la.
sampai habis aku guna tau. hehe.
ni sekadar share kepada anda kalau sedang mencari2 produk yang sesuai.
apa kata cari yang bagi satu set lengkap tapi murah.
siapa tau berhasil anda juga yang untung kan. hehe.
cheer. :)

Bye.

No comments:

Post a Comment