Tuesday, May 31, 2011

tak seindah mimpi...

ini aku. aku tak faham apa erti gemok. mungkin aku cuma faham erti cute. haha
ini si gemok saya. iya dia memang buncit tahap dewa. tapi dia hak milik saya seorang. no kongsi2.
okay jangan geli. kalau anda mudah rasa nak muntah sila tekan kotak x warna merah di sebelah kanan itu.
ia disediakan untuk mereka yang mempunyai antibodi rendah dan hati yang penuh dendam. awww
ini juga bukan untuk tontonan ibu2 mengandung. dikhuatiri akan mengalami kejutan budaya.
tetapi yang perut macam mengandung tidak dilarang sama sekali. malah anda adalah dijemput untuk bersama2 memeriahkan ruang ini.
itupun kalau muat. hahaha. grrr. merepek.
sudah 3minggu tidak ketemuan. berapalah saiz pinggang dia sekarang. motiff??
muat lagikah dia baju saiz M?? agak2 lubang tali pinggang dia yang keberapa dah dari hujung?
owh baby i miss you. sweetkan?
i risau dengan ketinggian u. harap2 bertambahlah di sepanjang ketiadaan i ni. okay? u jagalah diri u itu.
lupa pula i. lutut u terkoyak. hurm itulah kenapa naik motor pakai short.
nampaknya hantaran i kena up lagi lah kot. sebab i terpaksa menanggung kerugian di pihak u. ahak.
tak apa i akan bertolak ansur k?
i love u bayau.

Bye.

No comments:

Post a Comment