Thursday, May 19, 2011

kerja

aku sedang menguruskan blog aku yang menjual pre-loved items, Pumpkin Pie dan juga R boutique di facebook.
Setakat ni belum ada apa2 perubahan. huhuhu. mungkin sebab baru mula kan. lagipun aku kurang publish benda2 2. selalu busy tiada masa mengupdate. jadi kepada kawan2 yang membaca blog ini ataupun anonymous di luar sana yang mempunyai masa terluang jangan malu jangan sengan aww.. singgahlah blog aku itu. murah okay. mana tau ada yang berkenan boleh lah memberi peluang kedua kepada baju2 itu. hehe.
aku juga sedang memburu kerja2 part time untuk ID kalau ada yang sesuai. sebab lecturer ak suruh cari pengalaman cuti2 ni. then tidak lupa juga untuk mengambil muet tercinta yang belum diambil. kalau tidak bagaimana dengan ijazah aku itu. ajarin aku dong cara2 mengambil muet. ngak ngerti.

Bye.

No comments:

Post a Comment