Friday, October 31, 2014

Barang Tak Berapa Baik.

Kipas yang aku beli telah rosak tanpa sempat aku gunakan. Sebenarnya boleh return tapi sebab tak ada masa so burn macam tu saja. Nak hantar repair pun malas. So dah tak nak beli barang letrik online, buat masa ni.

Demi Blackey yang kusayang, aku pun beli ni untuk hari jadi dia ke 5 bulan:

Tempat tidur pink


Aku harap dia dapat tidur sini sebab dia suka tidur merata-rata. Walaupun Blackey suka mencakar dan mengigit but I still love you.

Untuk aku pulak :

Hair dryer

Akukan dah berhijab kadang cuci rambut basah-basah pakai tudung tak dapat nak ikat rambut. Nanti busuk pulak kan. So benda ni wajib ada. Nak keringkan semula jadi pun boleh tapi ni untuk kadang-kadang.



Bukan tadi cakap taknak beli barang letrik?

Ni paling best aku cuba beli lipstick yang menjadi kegilaan ramai. Berdasarkan review orang tekstur dia sama dengan jenama MAC. Aku beli Wet n Wild Megalast Lipstick. Hehe. Aku cuba 1 warna dulu sebab nak tahu betul ke tak orang cakap kan.

24 karat gold 



Nanti aku review ke'best'an dia okay?

Yang last ni untuk baby, sebab aku konon-konon nak bagi dia pakai lampin kain. Rajin ke nanti?

Pin comel 


Bye.

No comments:

Post a Comment