Thursday, October 23, 2014

First Batch

Bila aku post gambar ni ramai yang tertanya-tanya sama ada aku dah tau gender ke belum. Hehehe. Sebenarnya memang belum. Tapi memandangkan aku suka benda comel-comel dan suami aku cakap beli je lah. Kalau bukan gender dia pun bagi je pakai. Baby lagi kan siapa kisah. Kan comel-comel tu. Haha.

Tapi aku rasa tak adalah nampak sangat gender bias kan? Warna pun universal. Tapi baju memang aku baru beli 1 je. Sebabnya hari tu tak jumpa baju new born yang comel dan berbaloi dengan harga.

1. Romper Hello Kitty
2. Booties Frog
3. Set Cap+Botties+Mittens Owl
4. Rib Cat
5. Clothes Diapers Pants
6. Bag 1 set aku beli kat officemate
7. Bath tub beli dekat Ikea.


Semalam ada beli lagi sikit dekat AEON. Tapi nantilah aku reveal di lain post untuk second batch pulak kan. Tak sabar nak pergi next baby expo which is hujung bulan ni. Tapi dekat Shah Alam lah pulak, macam jauh je.

Bye.

No comments:

Post a Comment