Friday, March 2, 2012

MARCH

Makin hari makin ramai kawan-kawan seusia tunang, kahwin dan ber-anak.
Sudah 23 tahun kan cukup sesuai lah untuk berkahwin.
Tahniah lah kepada yang kahwin dan tunang awal itu.
Aku doakan kekal lah hendaknya.
Bila aku usya-usya dekat FB ramai kawan sekolah aku yang dulu-dulu ganas, dialah samseng.
Tengok-tengok sekarang post gambar anak dia.
Haha. Kelakar sangat bila ingat.
Hey, yang I maksudkan ini lelaki bukan wanita.
So korang wajar terkejut. Haha.
Dulu dan sekarang perangai sangat berbeza.
Baguslah at least ciri-ciri bertanggungjawab itu ada.
Ada yang suka ponteng kelas dulu-dulu ( perempuan ) tengok sekarang sudah berbadan dua.
Ada yang selalu sama-sama dengan aku masa kawad kaki sudah ada anak mungkin nak tambah lagi.
Ada jugak yang sudah bercerai okay.
Tak apalah.
Apa-apa pun aku tumpang gembira untuk mereka.
Entah bilalah turn aku.

Bye.

No comments:

Post a Comment