Friday, March 23, 2012

Boyfriend 7


Comel je waktu ni hehe.
Ni tak silap waktu hari jadi aku tahun 2010.
Okay aku janji hari tu nak cerita yang tahun 2011 punya cinta pula kan?
Masa awal tahun 2011 kami ada krisis sikit.
Dia terasa hati dengan kata-kata aku.
Dan aku terasa dengan kata-kata dia.
So masa hari jadi aku tahun 2011 agak hambar sedikit.
Sebabnya masih dalam mood bergaduh.
Dia cuma belikan aku hadiah saja, sebab on the day hari jadi aku dia pergi ke Jakarta.
Lepas itu barulah kami ke Sunway Lagoon tapi dalam mood bergaduh.
Hurm. Lepas tu masa bulan dua aku ikut akak dia ke Kedah Mizie tak ikut sebab kerja dan ada shooting.
Akak dia pinjam kereta dia ke sana.
Nak dipendekkan cerita, akak dia minta tolong aku pergi kedai naik kereta Mizie.
Dan waktu tu jugak aku excident.
Of course lah pergaduhan bertambah besar kan?
Sebab kereta tu baru beli dalam 4 bulan lah.
Proses membaiki kereta memang lah sangat mahal.
Nasiblah mak aku tidak marah and willing to help me to pay half of the amount.
Tapi tidak lah bergaduh lama, sehingga lah kereta dibaiki.

Tahun tu jugak aku sudah tidak duduk di kolej dan menyewa di Pusat Komersial Seksyen 7.
Mizie berhenti kerja dekat syarikat Pak Uda dia.
Then mengganggur agak lama jugak.
Kerja dia just some business and shooting.
Kadang-kadang kerja dekat Sepang.
Then dia pindah rumah dari Putra Mahkota ke Serdang balik.
Itulah dulu cerita buat masa ni.
Nanti ada masa aku sambung lagi.

Tunggguuuuu . . .

Bye.

No comments:

Post a Comment