Monday, December 15, 2014

Menjejaki IOI City Mall.

*Tiada gambar sendiri di entry ini.

IOI CITY MALL

Nak dijadikan cerita, aku cuti 11hb tu, yeah semua orang cuti pun kan. So memandangkan adik aku datang aku pun ajak lah dia menjelajah mall baru. Laki aku pulak kena amik bapak dia dekat airport baru balik umrah kan.

Aku ni memang jenis tak ingat jalan tahap gaban. Adik aku pulak orang baru, so masa nak pergi tu laki akulah kena hantar. Maksudnya adik aku drive kereta follow belakang kereta dia. Sehala kot nak pergi airport KLIA.


Ni antara sub project office suami aku. Akhirnya setelah berpusing cari parking kami pun selamat masuk ke dalam sini. Ramai orang jangan cakap lah nak lalu pun sipi-sipi, nak makan apatah lagi.

Destinasi pertama yang dicari adalah restaurant memandangkan baby dah kelaparan (salahkan baby). Susah jugak nak cari tempat yang kosong dan tak ada orang berbaris. Akhirnya kami pilih Nando's.


Aku tak ada amik gambar sebab masa tu fikirkan perut lepas tu excited nampak Sephora, H&M, H&M Home dan kedai baby yang berlambak-lambak. Daiso pun ada kot. Kira okaylah nak cari barang kalau taknak pergi jauh. Dari rumah pun kurang 20minit kalau tak jammed.

So siapa yang belum pergi boleh lah pergi sementara parking dia masih free.

Hee.

Bye.

No comments:

Post a Comment