Thursday, December 4, 2014

Review - Wet & Wild MegaLast Lip Color

Kali ni aku nak review untuk product make up yang ni pulak. Even aku baru beli dua colors tapi itu tidak menghalang aku untuk membuat review. Ceh. Apakah itu? Wet & Wild MegaLast Lip Color.


About:

This 4-hour, long wearing lip color leaves a semi-matte, crème finish in one stroke. Glides on easily with rich, velvety color that doesn't cake, feather, or bleed. Made with hydrating skin-care ingredients: Hyaluronic Microspheres provide extraordinary adhesion to lips, an exclusive polymer complex offers cushion-like feel and texture

Benefits

  • Natural marine plant extracts Coenzyme Q10 and Vitamins A & E help smooth lips.
  • Made with hydrating skincare ingredients
  • An exclusive polymer complex offers cushion like feel and texture
  • Glides on easily with rich velvety color
  • Made with hydrating skincare ingredients
  • Offers cushion like feel and texture

Ini review product ni. Tapi bagi pengguna macam aku, yang aku setuju adalah long lasting dan semi-matte atau velvet finish tu. Aku ni penggemar mate lipstick jadi ni tak menjadi kegemaran nombor 1.

Yang kedua bagi aku lip color ni mengeringkan bibir. Tak tahu lah faktor mengandung atau persekitaran memainkan peranan dalam pengeringan bibir aku, tapi serious even aku pakai lip balm sebelum pakai ni pun bibir tetap kering.

Ketiga, if kita pakai dalam keadaan bibir yang kering or mengelupas warna dia akan menjadi tak cantik sebab dia akan ikut membentuk bentuk-bentuk merekah itu. Faham? Aku pun tak berapa faham tapi yang penting tak cantik.

Keempat dari segi packaging even penutup dia membolehkan kita nampak warna lipstick dekat dalam tapi kena berhati-hati time buka. Sebab penutup dia boleh terkena dekat lipstick yang mengakibatkan kerosakan dekat lipstick tu. Nak tutup pun kena hati-hati.

Aku beli dua warna, 24 Carrot Gold dan Stoplight Red.


Bukan bibir aku. Ni Stoplight Red.


Ni warna untuk 24 Carat Gold. Harga yang aku beli dari Lazada RM 16.00 sebatang.

Boleh tengok dekat sini : Color Cosmetic

Harga murah, servis pun okay, siap bagi freebie lagi.

Bye.

No comments:

Post a Comment