Tuesday, January 27, 2015

Dapat hadiah lagi.

Aku dah nak beli benda ni masa dia baru start keluar dulu. Tapi waktu tu dihalang sebab laki aku tak bagi makan mc d. Sob sob.

So nak dijadikan cerita Ahad tu aku dengan family in law cari tempat makan dekat area Kampung Pandan. Kami makan dekat Satey Station dekat dengan Nasi lemak Saleha.

Sebelum pergi tu kami singgah isi minyak, adik ipar aku nak Mc Flurry pulak so dia turun pergi belilah. Sambil aku pesan tengok kereta sebab dia main lari je.

Laki aku duk isi minyak. Then dia tanya mana adik ipar aku, Aqeel, aku cakap dia beli ais krim dalam Mc D. So dia pergi teman.

Masuk je kereta cam sorok-sorok tangan belakang badan. Aku ingat dia belikan aku ais krim sebab aku tak pesan pun.

Rupanya dia beli ni :


Haha. Peminat Hello Kitty lah katakan. 

Thank you for the part 3 punya surprise. Haha. Bestnya kalau hari-hari hari jadi.

Bye.

No comments:

Post a Comment