Wednesday, January 21, 2015

Review : SebaMed

Product Description :

Sebamed Feminine Intimate Wash Ph 3.8 is the perfect cleaning agent to support the acid mantle against pathogenic micro-organisms. It is 100% free of soap and the low 3.8 pH value supports the ecological balance of normal micro-flora for genital protection. Sebamed Feminine Intimate Wash provides you with all the necessary ingredients for a fresh and clean wash whilst leaving you with a beautiful scent.

Aku guna product ni sejak aku disahkan mengandung. Masa mula-mula mengandung aku asyik nak ke tandas dan rasa senak kat bawah perut. Lepas tu asyik rasa sakit bila nak kencing. Ingatkan kena jangkitan kuman ke apa kan.

So aku pun buat check-up then doktor bagi ni even kencing tak kotor pun. Tapi bila dah pakai memang berkesan dah tak ada rasa sakit bila nak kencing tu. Sebenarnya sakit tu proses awal sebab bayi baru terbentuk dan agak menekan dekat pundi kencing tu.

Lepas dah habis aku pun try balik pencuci yang berasaskan sirih tu tapi tak berkesan infact makin gatal pulak kat bahagian tu. So cari lah balik product ni. Dekat watson macam tak jumpa ni pun jumpa dekat Guardian tapi set besar gedabak.

Harga pasaran RM 27.90 aku dapat masa sale RM 23.90. Okaylah kan dapat free gift sebotol untuk travel.

Aku recommended product ni untuk sensitive skin masa mengandung. Seriously berkesan. Hee.

Bye.

No comments:

Post a Comment