Tuesday, September 23, 2014

First Younger Brother.

Aku tak sangka adik aku sanggup jadi man of honor. Haha.

Yang ni adik aku yang ketiga dalam urutan or kedua lepas aku. Nama dia Mohd Arief Bohain. Kitorang panggil Bobo. Umur dia 21 tahun dan sedang belajar di Maktab Perguruan Gaya Sabah dalam course BI, minor course aku tak ingat. Dia ni poyo. Haha. Tak lah dia ni macam blur-blur sikit.

Kalau nak tunggu dia habis cakap lambat sikit sebab banyak pause. Dia suka sangat online dan tengok wayang. Tanya je wayang apa dia mesti tau. Dia peminat sukan bola sepak. Walaupun dia hitam dan tak hensem tapi ramai awek yang berkenan jugak. Aku pun pelik. Tak henti-henti hp dia bila tengok perempuan, lain-lain pulak tu. Fb jangan lah semua yang komen perempuan. 

Dia ni kalau dengan kitorang sangat malas, semua kita ajak dia cakap bosan dan malas. Nak buat kerja rumah apatah lagi. Tapi kadang-kadang dia buat jugak. Kalau kawan dia laju je dia bergerak. Tulah aku cakap tak sangka dia boleh buat seperti dalam gambar ni. Hehe.

Kalau yang perasan dia memang tinggi even sangat tinggi aku rasa 175cm kot, ke lebih. Walaupun masa kecil dia tak nampak la tinggi sangat tapi bila dah besar makin meninggi pulak. Kesian suami i jugak yang rendang.





Tapi sekarang dia ni dah alim sembahyang tak tinggal siap pergi surau lagi on time. Baguslah manusia berubah ikut peredaran. 

Bye.

No comments:

Post a Comment