Wednesday, September 3, 2014

Lazada ke dua tahun ni.

Untuk bulan ni aku ada list baru untuk dibeli so aku order dan bayar semalam thru Lazada. Aku beli 4 barang.

1. Speaker PC

Beberapa tahun dulu aku ada speaker yang aku beli masa PC Fair dekat KLCC, malangnya dah rosak. Yelah dah lama kan. So PC aku kat rumah tu memang bisu. Disebabkan itu aku tak boleh tengok movie dan dengar lagu. I iz sad. So kita beli lah dengan harga RM19.90. Yang ni baru sampai tadi. Cepatkan.

2. Elba Thermo Pot

Aku rasa benda ni penting sebabnya selama kahwin ni asyik masak guna cerek je, bazir gas pas tu kena jaga api bagi yang jenis malas macam aku. Tapi lepas ni kena rajin isi air pulak. Uhuk uhuk. Yang ni tak sampai lagi. Aku beli jenama ni sebab ni je yang berjenama tapi murah RM 99. Okaylah kan. Kalau boleh nak semua jenama Philips, pengsan.

3. Close up lens for Instax Mini 8

Nak hello kitty jugak. Okay benda ni dah lama nak beli tapi bila usya harga macam mahal sangat kan so kita tunggu. Susah tau nak selfie pakai instax so benda ni penting (ayat sedapkan hati). Yang ni murah je RM 17.50.

4. Leather Fit Case for Fujifilm Instax Mini 8

Yang ni pulak beg untuk instax aku, memandangkan dia tak de proper bag so kenalah beli kan. Aku pilih warna ni sebab dia murah. Haha. Okaylah RM 39.90.

Tu je untuk bulan ni list bulan depan kita buka post lain ye.

Bye.

No comments:

Post a Comment