Saturday, September 20, 2014

MUA

Make up artist untuk nikah aku ni sebenarnya ganti orang yang sepatutnya make up aku. Orang yang sepatutnya make up aku sangat bapok boleh amik job lain sehari sebelum nak make up aku pas tu tak sempat balik pada masa aku nikah. So dia minta kawan dia ganti, nama dia Noi. Dan nak dijadikan cerita aku suka make up si Noi ni tak lah drag sangat kening aku muka pun tak lah berubah sangat.

Tapi disebabkan dah booked si Madonna tu  so tak boleh lah tukar dah. Aku rekemen si Noi ni sebab dia make up tak kasar, tak tenyeh-tenyeh, relax je. Kalau dia kasar tanya aku sakit ke tidak. Hasil pun memuaskan. Cumanya aku tak ada contact number dia. So sad. Tapi aku rasa kalau aku minta dari bapak aku maybe dapat kot number dia sebabnya dia ni kawan-kawan jugak. Selalu make up untuk kebudayaan.

Bye.

No comments:

Post a Comment