Wednesday, December 15, 2010

kesukaan baru

sejak2 sudah dewasa ni, aku sudah mempunyai minat baru. selain shopping okayy. shopping tu kira common minat buat semua wanita lah. termasuk lah aku dan mereka2 yang baru bergelar wanita.haha.

antara minat aku yang tak dapat dibendung itu are :

1. Beg Tangan (of course, i wanita okayy)
- ciri2 beg itu adalah hard cover, warna coklat, tali panjang, nampak vintage, corak navy, jeans. aku memang suka nak kumpul sampai tak ada tempat simpan. haha.yang sekarang aku sedang usyha adalah beg guess warna gold. aku tengok harga memang telan air liur lah. tapi cantik blink2 bagai.

2. Kasut (i like!)
- kalau boleh high heels macam stiletto. haha. macam pump shoe, warna brown, selipar pun aku suka, sandal pula selesa. aku memang sedang berusaha untuk mengumpul segala jenis kasut.

3. Baju (mungkin kena beli almari baru sekali. ahak!)
- aku suka yang dress dengan yang panjang2 and besar boleh pakai dengan legging. style navy, military, corak bunga kecik2(english style), ada tulisan jenama kat tengah baju, ada i love sumthing, jeans, girly, and some more. yang penting vintage. sosososos like it!

4. Make Up (oh oh)
- segala jenis set untuk muka aku suka. tapi yang selamat lah. kang muka jadi buruk siapa nak menjawab? aku suka kumpul yang macam jarang jumpa and tak selalu ada. kadang2 aku suka kumpul false eyelashes, eye shadow lah macam2 i suka.

5. Cute items  (like me u know)
- apa2 jer lah, keychain, earring, gelang, headband, purse, magnet,yang pelik2, rantai, benda2 yang dalam2 tu :).

bantulah saya dengan menderma atau bersedia untuk membelikan barang2 ini untuk saya k?

Bye.

No comments:

Post a Comment