Tuesday, December 21, 2010

aku dan dia...

oh wey ah wey ah. motiff? haha.
cuti dah nak sampai ke penghujungnya. tak sukee. :(
sale hujung tahun pun dah nak tamat tempoh. aku belum shopping pun lagi.
huhu. macam mana dengan barang kelengkapan sekolah aku? wah feeling2 sekolah menengah lagi.
i masih muda okay umur i 16tahun (tambah 5tahun) muda la lagi kan? kan?
adoii berat badan dah naik lagi. tadi aku timbang jatuh kat angka 53kg. 53kg okay. da macam anak gajah da tu.
sangat tak berkenan.
tapi aku suka makan. how??
minggu ni aku kena post separuh barang aku ke shah alam. takut overload time naik flight nanti.
then minggu ni aku banyak beli vcd cerita. setakat yang aku sudah tengok adalah social networking, sammy adventure's dan desipcable me. memang agak best.
nak tengok kat wayang memang tak sempatlah kot.
lagipun nanti orang tu cerumbu batu pula. haha

<< saat2 indah di OU, sila abaikan kaki ku itu >>
<< at starhut cafe >>
Bye.


No comments:

Post a Comment