Monday, December 6, 2010

akhirnya....

setelah berhabis duit selama sepuluh hari(aku maksudkan shopping), akhirnya aku balik rumah jugak.
fuhh. penat siot.
poketpun dah kering tapi memang masyuk. haha.
aku shopping kat nichii dapat dua suar jeans asid wash, satu baju ala2 dress, satu baju dress navy.
memang cun bangat.
pas tu shopping kat TS lagi selama dua hari.
wah dapat beli bag design baru, jaket kulit, legging dua warna, baju puffy, belt, cardi corak leopard.
heaven gila.
tu belum termasuk shopping kat bundle batu gajah n melaka.
yang pasti koleksi baju i love aku dah banyak. magnet fridge pun bertambah.
memang cuti2 malaysia lah.
gambar pun masyuk.
nantilah aku upload ye..
aku tau ramai peminat2 aku di luar sana yang ternanti2 cerita terbaru aku.
ahakk. feeling2 artis.

 mitif letak gambar sushi??
tapi aku memang hantu sushi.
kau tak percaya jom belanja aku.
haha. ko akan terkejut bila nampak aku makan macam makan gula2 skittles je.

Bye.


No comments:

Post a Comment